Blog

Proč si nepořizovat logo z fotobanky a online generátoru log.

Proč si nepořizovat logo z fotobanky a online generátoru log.

26. 04. 2023

Samostatné logo je důležitou součástí identifikace firmy. Jeho účelem je nejen atraktivní vizuální prezentace, ale také vytvoření přímého spojení s vašimi produkty a službami. V dnešní digitální době existuje mnoho nástrojů a služeb, které slibují rychlou a levnou tvorbu... číst dále

Ikonické logo Apple.

Ikonické logo Apple.

21. 04. 2023

Logo společnosti Apple je jedním z nejznámějších a nejikoničtějších log na světě. Podívejme se tedy na jeho historii a vývoj. V roce 1976 se společnost Apple Computer rozhodla, že potřebuje nové logo. Původní logo zobrazovalo Isaaca Newtona sedícího pod jabloní, což mělo symbolizovat... číst dále

Kolik stojí nové logo?

Kolik stojí nové logo?

21. 04. 2023

Určení ceny za nové logo není jednoduchá záležitost, neboť záleží na mnoha faktorech, jako je rozsah a složitost projektu, potřebné dovednosti a zkušenosti grafika, časový rámec a mnoho dalších. Přestože každý projekt je jedinečný, někteří logotvůrci nabízejí základní... číst dále

Historie tvorby loga.

Historie tvorby loga.

21. 04. 2023

Logo je klíčovým prvkem firemní identity a je často první věcí, kterou si zákazníci vybaví, když si vzpomenou na určitou značku. Ale jaká je historie loga a jak se vyvíjelo v průběhu času? V tomto článku se podíváme na některé klíčové momenty a trendy v historii loga. Historie... číst dále

Proč by měl člověk využít služeb grafika při tvorbě loga?

Proč by měl člověk využít služeb grafika při tvorbě loga?

21. 04. 2023

V dnešní době, kdy se internet a digitální marketing stávají stále důležitějšími, je mít vlastní logo nezbytností pro každého podnikatele, nezávisle na velikosti firmy. Logo slouží nejen k identifikaci firmy, ale také k budování značky a rozpoznatelnosti v očích zákazníků.... číst dále

Psychologie barev.

Psychologie barev.

21. 04. 2023

Barvy mají velký vliv na naše myšlení, pocity a chování. V dnešním světě, kde jsou všude kolem nás, jsou barvy důležitým nástrojem pro komunikaci a vytváření brandingu. V průmyslovém designu, marketingu a reklamě se využívá psychologie barev k tomu, aby se podpořila určitá... číst dále

Modul: Blog